Close
Login
Register

The Official: Bum Linker Of The Yr 19'

RIZIN, UFC, Bellator, ONE Championship, PFL, and many more!

Pick Your Bum(s)

Shucky
4
19%
Esteemed Supreme Leader Psychobells
2
10%
Meowzie
0
No votes
Bruins
3
14%
Deceptacon
1
5%
Phil
1
5%
Fraggle
2
10%
Speakeasy
1
5%
Ymca
3
14%
Dip
0
No votes
akaReason2
0
No votes
Willmma
0
No votes
MadTitan
0
No votes
Slevin
3
14%
KOP
0
No votes
10987654321
1
5%
 
Total votes : 21

The Official: Bum Linker Of The Yr 19'

Postby Shuck » Tue Dec 03, 2019 7:16 pm

Tis the most wonderful time .. of dah yr :smile:

Each link gets up to 3 votes; can pick any amount as jew plz

My Picks:
1. Bruins: for not cleaning his mats, letting staff take his soul & quitting on makn threads.. nobody likes a quitter
2. Meowzie: for his pure blinding hate towards Bisping & Conor.. impossible to hate you tho
3. Esteemed Supreme Leader Psychobells: had an overall rough yr imo.. highlight being gettn too sensitive & deleting mi account.. I forgive jew

Here to regain whats mine! Dis should be a 3peat, only reasons numbers beat me last yr is because of our Canadian Links wrath towards Trump

Outside of the top of this list, picked random links that popped to mind that can be a tad controversial, if I forgot anybody good lmk, will add em

***The initial picks were lost, either we have bumgate collusion or they were erased when I added kop to the list.. get them picks in!***
Last edited by Shuck on Thu Dec 05, 2019 9:49 am, edited 2 times in total.
Magatron Makn Link Great Again - :hand:
User avatar
Shuck
 
Posts: 486
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:35 pm
Location: TriggyWhore2025 Head :)
Accolades: MMALinker Bum of the Year 2017

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby DeceptaCon » Tue Dec 03, 2019 7:49 pm

Shuck wrote:Tis the most wonderful time .. of dah yr :smile:

Each link gets up to 3 votes; can pick any amount as jew plz

My Picks:
1. Bruins: for not cleaning his mats, letting staff take his soul & quitting on makn threads.. nobody likes a quitter
2. Meowzie: for his pure blinding hate towards Bisping & Conor.. impossible to hate you tho
3. Esteemed Supreme Leader Psychobells: had an overall rough yr imo.. highlight being gettn too sensitive & deleting mi account.. I forgive jew

Here to regain whats mine! Dis should be a 3peat, only reasons numbers beat me last yr is because of our Canadian Links wrath towards Trump

Outside of the top of this list, picked random links that popped to mind that can be a tad controversial, if I forgot anybody good lmk, will add em

:lol: :lol: :lol: It wouldn't let me vote for Bruins 3 times.
Spoiler:
Image

Spoiler:
Image

Are you ready for the last great deception?
User avatar
DeceptaCon
10th Professional Linker Victory
10th Professional Linker Victory
 
Posts: 17728
Joined: Tue Feb 03, 2015 9:33 pm
Location: Stalking Ker in the Mall of Germany
Accolades: Pillar of Linker
Fantasy C-League Champion: Feb/Sep 2016, Apr 2018
Survivor

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby PBells » Tue Dec 03, 2019 9:21 pm

Shuck - got so triggered by a good-natured rib that he dared me to ban him only to cry about being banned when I graciously let him back on my own volition. Never stops poking the bear but always cries when it responds. Voluntarily closed his third eye. Likes drama and characters over actual MMA. Every opinion is formed specifically for trolling. Disrespectful, ungrateful, anti-social, and anti-community. Contributes absolutely nothing but picking fights, acting gay, and dividing 'Linker.
User avatar
PBells
The Jim Cornette of 'Linker
 
Posts: 40945
Joined: Sun Aug 31, 2008 10:09 pm
Location: Columbus, OH
Accolades: Fantasy A-League Champion: July 2017, June 2018
Fantasy B-League Champion: Sep. 2016
Fantasy C-League Champion: June 2016
Pick-Em Champion: May 2019 (Inaugural), June 2019, Oct 2019
Survivor Champion

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby philphan » Tue Dec 03, 2019 9:38 pm

PBells wrote:Shuck - got so triggered by a good-natured rib that he dared me to ban him only to cry about being banned when I graciously let him back on my own volition. Never stops poking the bear but always cries when it responds. Voluntarily closed his third eye. Likes drama and characters over actual MMA. Every opinion is formed specifically for trolling. Disrespectful, ungrateful, anti-social, and anti-community. Contributes absolutely nothing but picking fights, acting gay, and dividing 'Linker.

Image
:lol:
I'm so fucking high.
Image
Linker MMA Video Vault
linker-fightpass-video-vault-t134034.html
Fantasy Fighters- Max Holloway, Jairzinho Rozenstruik, Marlon Moraes, Ketlen Vieira

3 Time Gina Winner :gold: :gold: :gold:
Fantasy Record for a 4 pick month- 69 points!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
300-0 sig bet record!!!!!!!!!!
User avatar
philphan
Interim Champion
Interim Champion
 
Posts: 24408
Joined: Sun Feb 03, 2008 3:23 pm
Location: On the rug listening to bowling sounds
Accolades: Fantasy A-League Champion: Mar/Apr 2017, Dec 2018
Fantasy B-League Champion: Oct 2017
Linker's First Tag Team Champion (with Bluntz)
Survivor
Pick-Em Champion: July 2019, Aug 2019

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby DeceptaCon » Tue Dec 03, 2019 9:38 pm

PBells wrote:Shuck - got so triggered by a good-natured rib that he dared me to ban him only to cry about being banned when I graciously let him back on my own volition. Never stops poking the bear but always cries when it responds. Voluntarily closed his third eye. Likes drama and characters over actual MMA. Every opinion is formed specifically for trolling. Disrespectful, ungrateful, anti-social, and anti-community. Contributes absolutely nothing but picking fights, acting gay, and dividing 'Linker.

:lol: :lol: Which ever fighter wins between Cerrone vs Conor will determine Shuck's character from here on out.

If Cerrone wins we get the old sensible third eye woke Shuck back but if Conor wins we get NWO Shuck, a souless vessel doomed to roam the rest of his days in a Hellish 5G simulated reality forever trapped in this realm.

Spoiler:
Image

or
Spoiler:
Image
Spoiler:
Image

Spoiler:
Image

Are you ready for the last great deception?
User avatar
DeceptaCon
10th Professional Linker Victory
10th Professional Linker Victory
 
Posts: 17728
Joined: Tue Feb 03, 2015 9:33 pm
Location: Stalking Ker in the Mall of Germany
Accolades: Pillar of Linker
Fantasy C-League Champion: Feb/Sep 2016, Apr 2018
Survivor

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby Shuck » Tue Dec 03, 2019 10:55 pm

PBells wrote:Shuck - got so triggered by a good-natured rib that he dared me to ban him only to cry about being banned when I graciously let him back on my own volition. Never stops poking the bear but always cries when it responds. Voluntarily closed his third eye. Likes drama and characters over actual MMA. Every opinion is formed specifically for trolling. Disrespectful, ungrateful, anti-social, and anti-community. Contributes absolutely nothing but picking fights, acting gay, and dividing 'Linker.


now now, we know these are lies. if that thread were to be pulled up it might help you recall it, no? You let me back because you couldn't handle the heat, you were gettn your shit pushed in :lol: .. My intentions were to never get under your skin as bad as I have / do, it was all in good fun, but you can't handle deh truth, had to figure out the only way to get rid of me:) ... lmao, if I were all of that, would I have had that many people come to my back lol.. dude you sound like the biggest cry baby, wahh, shuck likes Conor, wahhh he calls me out on my constant bs, wahhh I just want to hate everything & he won't let meeeee :-(

am I warm, tis the season :lolol:
Magatron Makn Link Great Again - :hand:
User avatar
Shuck
 
Posts: 486
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:35 pm
Location: TriggyWhore2025 Head :)
Accolades: MMALinker Bum of the Year 2017

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby Shuck » Tue Dec 03, 2019 10:57 pm

wahhh, shuck gave me a nickname, I don't like it, wahhh I have to change back end controls because I get very very upset when he this name to meeee
Magatron Makn Link Great Again - :hand:
User avatar
Shuck
 
Posts: 486
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:35 pm
Location: TriggyWhore2025 Head :)
Accolades: MMALinker Bum of the Year 2017

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby Shuck » Tue Dec 03, 2019 11:01 pm

DeceptaCon wrote:
PBells wrote:Shuck - got so triggered by a good-natured rib that he dared me to ban him only to cry about being banned when I graciously let him back on my own volition. Never stops poking the bear but always cries when it responds. Voluntarily closed his third eye. Likes drama and characters over actual MMA. Every opinion is formed specifically for trolling. Disrespectful, ungrateful, anti-social, and anti-community. Contributes absolutely nothing but picking fights, acting gay, and dividing 'Linker.

:lol: :lol: Which ever fighter wins between Cerrone vs Conor will determine Shuck's character from here on out.

If Cerrone wins we get the old sensible third eye woke Shuck back but if Conor wins we get NWO Shuck, a souless vessel doomed to roam the rest of his days in a Hellish 5G simulated reality forever trapped in this realm.

Spoiler:
Image

or
Spoiler:
Image


Image

you best all pray for Cowboy :lol:
Magatron Makn Link Great Again - :hand:
User avatar
Shuck
 
Posts: 486
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:35 pm
Location: TriggyWhore2025 Head :)
Accolades: MMALinker Bum of the Year 2017

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby PBells » Tue Dec 03, 2019 11:15 pm

Shuck wrote:You let me back because you couldn't handle the heat, you were gettn your shit pushed in :lol:


You're a pathological liar. :lol: Post exact quotes of me getting my "shit pushed in" please :angel:
User avatar
PBells
The Jim Cornette of 'Linker
 
Posts: 40945
Joined: Sun Aug 31, 2008 10:09 pm
Location: Columbus, OH
Accolades: Fantasy A-League Champion: July 2017, June 2018
Fantasy B-League Champion: Sep. 2016
Fantasy C-League Champion: June 2016
Pick-Em Champion: May 2019 (Inaugural), June 2019, Oct 2019
Survivor Champion

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby Shuck » Tue Dec 03, 2019 11:27 pm

PBells wrote:
Shuck wrote:You let me back because you couldn't handle the heat, you were gettn your shit pushed in :lol:


You're a pathological liar. :lol: Post exact quotes of me getting my "shit pushed in" please :angel:


You can't handle the truth bel/l/s/y/y.. you are too ez to trigger, too sensitive to be a mod.. & when I said that you lost your shit.. I just speak the truth to you, you just can't handle it, why we are like oil & water, no?
Magatron Makn Link Great Again - :hand:
User avatar
Shuck
 
Posts: 486
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:35 pm
Location: TriggyWhore2025 Head :)
Accolades: MMALinker Bum of the Year 2017

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby PBells » Tue Dec 03, 2019 11:29 pm

No quotes, huh?
User avatar
PBells
The Jim Cornette of 'Linker
 
Posts: 40945
Joined: Sun Aug 31, 2008 10:09 pm
Location: Columbus, OH
Accolades: Fantasy A-League Champion: July 2017, June 2018
Fantasy B-League Champion: Sep. 2016
Fantasy C-League Champion: June 2016
Pick-Em Champion: May 2019 (Inaugural), June 2019, Oct 2019
Survivor Champion

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby Shuck » Tue Dec 03, 2019 11:54 pm

PBells wrote:No quotes, huh?


toughen up, get some thicker skin.. if a link blasts you w/the truth, take it as a compliment

this thread is meant for some good old banter, not a cry for help
Magatron Makn Link Great Again - :hand:
User avatar
Shuck
 
Posts: 486
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:35 pm
Location: TriggyWhore2025 Head :)
Accolades: MMALinker Bum of the Year 2017

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby PBells » Wed Dec 04, 2019 12:09 am

Still not seeing any quotes. Wait a minute, here's one:

"Get thicker skin"

~ Guy who has cried every single time I've ever tried to have fun with him

:lol:
User avatar
PBells
The Jim Cornette of 'Linker
 
Posts: 40945
Joined: Sun Aug 31, 2008 10:09 pm
Location: Columbus, OH
Accolades: Fantasy A-League Champion: July 2017, June 2018
Fantasy B-League Champion: Sep. 2016
Fantasy C-League Champion: June 2016
Pick-Em Champion: May 2019 (Inaugural), June 2019, Oct 2019
Survivor Champion

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby Shuck » Wed Dec 04, 2019 12:19 am

PBells wrote:Still not seeing any quotes. Wait a minute, here's one:

"Get thicker skin"

~ Guy who has cried every single time I've ever tried to have fun with him

:lol:


so much fun yet your the one that has to resort to changing quotes, deleting, translating to different languages lol

& now having to change nicknames because your too sensitive when someone calls you be////llll////sssss////eeyyyyy

tell us more about your thick skin lmao :lol:
Magatron Makn Link Great Again - :hand:
User avatar
Shuck
 
Posts: 486
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:35 pm
Location: TriggyWhore2025 Head :)
Accolades: MMALinker Bum of the Year 2017

Re: Bum Linker Of The Yr

Postby PBells » Wed Dec 04, 2019 12:27 am

Shuck wrote:translating to different languages lol


That was over a year ago and you still haven't stopped bitching about it. Must've hurt deep :lol:

Here's the cycle: you provoke, I use mod powers, you cry and provoke more, I use more mod powers and so on. You get hurt just as easily as you say I do. Maybe if you stopped being a disrespectful douche, then the cycle would be broken :idea:
User avatar
PBells
The Jim Cornette of 'Linker
 
Posts: 40945
Joined: Sun Aug 31, 2008 10:09 pm
Location: Columbus, OH
Accolades: Fantasy A-League Champion: July 2017, June 2018
Fantasy B-League Champion: Sep. 2016
Fantasy C-League Champion: June 2016
Pick-Em Champion: May 2019 (Inaugural), June 2019, Oct 2019
Survivor Champion

Next

Return to MMA Discussion

Who is online

Users browsing this forum: Verne