Page 4 of 5

Re: Blinded By The White! How To Fix.

PostPosted: Fri Feb 09, 2018 2:45 pm
by EvilGorilla69+1
TFlock wrote:
EvilGorilla69+1 wrote:
slevin wrote:This is beastmeng's evil doing as a result of Bells deleting his alt. :lol: :lol:



did pbells delete the mazerunner... ..????

that was low... de fuck is wrong with you, pbells?

yeah what the hell? i was enjoying mazerunner and meow's cat fights haha



yea man..mazerunner was cool.. if anything, he should have deleted beastmeng

Re: Blinded By The White! How To Fix.

PostPosted: Fri Feb 09, 2018 2:45 pm
by slevin
TFlock wrote:
EvilGorilla69+1 wrote:
slevin wrote:This is beastmeng's evil doing as a result of Bells deleting his alt. :lol: :lol:



did pbells delete the mazerunner... ..????

that was low... de fuck is wrong with you, pbells?

yeah what the hell? i was enjoying mazerunner and meow's cat fights haha

It's pretty funny. He got banned on MLK day, and was going off on tangent bc Dipset was making fun of the fact that Bisping will avoid another tough fight. Then told speakeasy to shut up, and called him a bitch. :lol: He overreacted.

Re: Blinded By The White! How To Fix. UPDATE 2/7/18

PostPosted: Fri Feb 09, 2018 3:53 pm
by PBells
Despite the fact that Mazerunner was obviously Beastmeng and people who are banned generally aren’t allowed to come back, he stopped being entertaining, IMO.

Re: Blinded By The White! How To Fix. UPDATE 2/7/18

PostPosted: Fri Feb 09, 2018 5:41 pm
by DeceptaCon
How it feels to log in to linker. . .
Spoiler:
Image

Re: Blinded By The White! How To Fix. UPDATE 2/7/18

PostPosted: Fri Feb 09, 2018 8:26 pm
by EvilGorilla69+1
PBells wrote:Despite the fact that Mazerunner was obviously Beastmeng and people who are banned generally aren’t allowed to come back, he stopped being entertaining, IMO.




Ok... I understand.......



Spoiler:
Image



Spoiler:
Image



Spoiler:
Image



Spoiler:
Image


Pbells ^^^



:lol: :lol: :lol:

Re: Blinded By The White! How To Fix. UPDATE 2/7/18

PostPosted: Fri Feb 09, 2018 8:35 pm
by TFlock
EvilGorilla69+1 wrote:
PBells wrote:Despite the fact that Mazerunner was obviously Beastmeng and people who are banned generally aren’t allowed to come back, he stopped being entertaining, IMO.




Ok... I understand.......



Spoiler:
Image



Spoiler:
Image



Spoiler:
Image



Spoiler:
Image


Pbells ^^^



:lol: :lol: :lol:

question the dictator and you will be banned too!

Re: Blinded By The White! How To Fix. UPDATE 2/7/18

PostPosted: Fri Feb 09, 2018 8:39 pm
by EvilGorilla69+1
TFlock wrote:
EvilGorilla69+1 wrote:
PBells wrote:Despite the fact that Mazerunner was obviously Beastmeng and people who are banned generally aren’t allowed to come back, he stopped being entertaining, IMO.




Ok... I understand.......



Spoiler:
Image



Spoiler:
Image



Spoiler:
Image



Spoiler:
Image


Pbells ^^^



:lol: :lol: :lol:

question the dictator and you will be banned too!




Spoiler:
Image

Re: Blinded By The White! How To Fix. UPDATE 2/7/18

PostPosted: Fri Feb 09, 2018 9:23 pm
by DeceptaCon
Image
Spoiler:
Image

Re: Blinded By The White! How To Fix. UPDATE 2/7/18

PostPosted: Fri Feb 09, 2018 9:24 pm
by exsanguinator
DeceptaCon wrote:
exsanguinator wrote:
DeceptaCon wrote:
exsanguinator wrote:Refer to OP.

WTF does this mean?


Original Post.

Get your shit together Con.

I know that but what can the OP do to help us now?


Nothing. I added an edit explaining that this white shit is here to stay.

Re: Blinded By The White! How To Fix. UPDATE 2/7/18

PostPosted: Sat Feb 10, 2018 12:59 pm
by DeceptaCon
quote="exsanguinator"]
DeceptaCon wrote:
exsanguinator wrote:
DeceptaCon wrote:
exsanguinator wrote:Refer to OP./quote]
WTF does this mean?


Original Post.

Get your shit together Con.

I know that but what can the OP do to help us now?


Nothing. I added an edit explaining that this white shit is here to stay.

Spoiler:
Image

Re: Blinded By The White! How To Fix. UPDATE 2/7/18

PostPosted: Sat Feb 10, 2018 1:47 pm
by EvilGorilla69+1
DeceptaCon wrote:
exsanguinator wrote:
DeceptaCon wrote:
exsanguinator wrote:WTF does this mean?


Original Post.

Get your shit together Con.

I know that but what can the OP do to help us now?


Nothing. I added an edit explaining that this white shit is here to stay.


I trusted you.... ....and you just ....

Spoiler:
Image



Spoiler:
Image


Spoiler:
Image

Re: Blinded By The White! How To Fix. UPDATE 2/7/18

PostPosted: Sat Feb 10, 2018 2:03 pm
by DeceptaCon
quote="EvilGorilla69+1"]
DeceptaCon wrote:
exsanguinator wrote:
DeceptaCon wrote:
exsanguinator wrote:WTF does this mean?quote]

Original Post.

Get your shit together Con.

I know that but what can the OP do to help us now?


Nothing. I added an edit explaining that this white shit is here to stay.


I trusted you.... ....and you just ....

Spoiler:
Image



Spoiler:
Image


Spoiler:
Image

Spoiler:
Image

Re: Blinded By The White! How To Fix. UPDATE 2/7/18

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 11:00 am
by bwawm
Gooooood damnit

Re: Blinded By The White! How To Fix.

PostPosted: Tue Feb 13, 2018 11:11 am
by slevin
slevin wrote:Blinded by the White! Wrapped up like a douche another runner in the night!



Spoiler:

:pointup: :pointup: :pointup:

Re: Blinded By The White! How To Fix.

PostPosted: Wed Feb 14, 2018 5:11 pm
by DeceptaCon
slevin wrote:
slevin wrote:Blinded by the White! Wrapped up like a douche another runner in the night!



Spoiler:

:pointup: :pointup: :pointup:

:lol: :lol: :lol: